Le Cadre Noir

10 juni 2017 - Harlow, Verenigd Koninkrijk

Een dag in topvorm gisteren, veel klein klimwerk maar door juist en veel te schakelen maakte ik er bijna een vlakke weg van.
Een gigantisch ontbijt (4 maal toast, twee gebakken eieren, twee gebakken sausages, speklapjes en witte bonnen in tomatensaus voorafgegaan door een grote kom cornflakes met yoghurt) had de basis gelegd.
Wat kan ik toch dankbaar zijn dacht ik gisterenochtend..heerlijk om dat gewoon maar uit te spreken, jezelf toe te praten... Het geeft ruimte en energie.
Om 12.00 ben ik even in een grasveld gaan liggen. "Does this young man wants some fresh water ?" Ik werd bediend door een aardige dame die mijn bussen weer vulde met nieuw levend water. Het was nodig, de zon gloeide.
Even had ik het idee om London al in te fietsen, maar een gesprek met een oudere Fransman (getrouwd met een Engelse) hield mij op. Het deed mij goed weer eens heerlijk Frans te kunnen kletsen. Van Saumur was hij, het centrum van de Franse Cavalarie. (Le Cadre Noir). In een hostel vannacht met Chinezen en Koreanen. Maar....met mijn fiets op de kamer! Vandaag London, ereronde Trafalgar square bijna 1000 km gefietst.