Herfst ? Lincoln !!!

5 juni 2017 - Lincoln, Verenigd Koninkrijk

Een dag met een stormachtige wind, het is herfst geworden. Ik startte positief, maar moest al na vijf kilometer de winterkleding aantrekken. Na 13 km afgestapt voor een kerk uit 1722. Ik zat wat warm te worden, toen plotseling een man naast mij stond..ik schrok.
De oude baas was snel opgewekt en na 10 minuten vroeg hij "wil je koffie bel ik mijn vrouw even".
Achter de Mercedes aan naar de bungalow. De hemelsluizen gingen open en ik zat in een riante stoel aan een geweldige koffie met bisquites.
Politiek, kinderen, geld, geluk, liefde, ziekte, geloof, brexit, kaas, paarden, kerken, eten en drinken, Dordrecht, windmolens....het passeerde in een uur de revue.  Simon and Olga, zomaar even...een moment.
De volgende 50 kilometer sleuren, duwen, klimmen, en vallende takken ontwijken.
En dan Lincoln binnenvallen..B&B...kathedraal, lachen bij de bakker, lachen bij de tourist-information en genoten van de eveningsong !!!
Ik denk hier zo nog maar een dag te blijven !

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

3 Reacties

1. Brenda:
    6 juni 2017
    Hoi Jan, hier is het ook ineens herfst geworden helaas.
    Wat maak je mooie dingen mee, leuk om te lezen!
  2. Jan:
    6 juni 2017
    Ik geniet prima hier, iedere dag weer een nieuw avontuur Brenda ! Leuk dat je mijn verhalen leest. Jij ook een mooie dag tussen de druppels door !!
  3. Hans en Marja:
    6 juni 2017
    Ha Jan! Iedere dag weer een plezier jouw verhaal te lezen. Wat een fijne ontmoetingen, geniet ervan!
    Tot ziens en lieve groeten van ons.