Geen zorgen.....

29 mei 2017 - Alston, Verenigd Koninkrijk

Geen zorgen maar....na al op de eerste dag mijn voortassen bij mijn vriend Marcel te hebben achtergelaten, nu ook mijn tent en benodigdheden hier in Alston gelost. Het is hier werken, klimmen tegen de steilten op. Vandaag op mijn rustdag mijzelf bezonnen...slechts het hoogstnodige de komende weken.
Het was echt een fijne plaats om te zijn Alston (de hoogste marktplaats van Engeland). Ik verblijf bij een oude dame die nog een bed and breakfast runt. Full English. Niks is hier teveel. De pub is je huiskamer, en zelfs de kerk preekt gezelligheid.
Nog voor het uitspreken van de zegen zondagochtend pruttelde de koffie al !
Vandaag richting windermere, over de kirkstonepass (nickname the struggle)...veel steile klimmen, en zeer scherpe afdalingen. Ik ben gewaarschuwd...nee geen zorgen !!

Foto’s