Naar Huis

19 juni 2017 - Breda, Nederland

Vandaag naar huis, na gisteren uit het herenhuis in Antwerpen te zijn weggefietst. Ik besloot nog een kerkdienst bij te wonen in Merksem. De keurig geklede dames en heren waren hogelijk verbaasd toen een fietser met een valhelm binnenkwam.

Toch was men heel hartelijk, zelfs de spreker / evangelist die na afloop zei dat het hem niet iedere dag gebeurde dat er een man in wieleroutfit de dienst bezocht.

Het was daarna een fietstocht die mij door de braderieën van Schijf, Rucphen en Seppe voerde. Wat een contrast.

Heerlijk Hans en Marja nog even te hebben ontmoet, meer dan fietsvrienden inmiddels. Zo op de kop af ontmoetten wij elkaar zeven jaar geleden in Noyon, op een bankje op de markt ! Prachtige herinneringen en een dierbaar contact.

2 Reacties

1. Leonard en Christine:
    19 juni 2017
    Welkom thuis!!
    We hebben genoten van het volgen van jou via deze blog!
  2. Jan:
    19 juni 2017
    Ik ben er nog niet, straks nog een kleine 50 km aankomst de Grote kerk van Dordrecht